SER Maestrat en directe

Comunicat de SER Maestrat respecte a la intervenció de Carlos Roger ( PVI )

A conseqüència de l’última roda de premsa del Partit de Vinaròs Independent en la que se’ns nomena, l’empresa SER MAESTRAT es veu obligada a clarificar els fets ocorreguts.

En data 19 de gener s’envia un whatsapp a tots els portaveus dels grups municipals de Vinaròs amb representació, en el que es convida al “grup municipal”, es a dir, a regidors a una tertúlia política que es farà periòdicament als estudis de SER MAESTRAT. Aquest punt queda clar, com reconeix el mateix Carlos Roger en roda de premsa, i es acceptat per tots els partits als quals s’adreça. Inclús s’arriba a fer la primera tertúlia a la qual assisteix la representant del PVI, M Dolores Miralles. Aquest whatsapp el poden veure a la nostra web sermaestrat.com

El passat divendres dia 17 tocava la segona tertúlia de Vinaròs i coincidia amb comissió d’hisenda. Només van poder enviar representant al programa el PP i Ciudadanos ja que, com tots sabien, aquests representants havien de ser regidors en actiu perquè així es va decidir i es va acceptar per tots. Ni PSOE, ni Totes i tots SOM Vinaròs, ni compromís van poder enviar a ningú. En data 14 de Febrer es va tornar a avisar a tots, contestant la Sra Miralles que “Ok fins divendres”. (poden veure el whatsapp a la web sermaestrat.com). El mateix dia Maria Dolores Miralles va trucar i ens van dir que aniria Carlos Roger en representació seua. Li vam explicar clarament que no podia ser, que si venia no parlaria, que la tertúlia era només per a regidors. La sra Miralles ho va entendre perfectament però va decidir pel seu compte enviar igualment a Roger, suposem que intentant forçar la situació i jugant a que un cop allí no li diríem que no.

El dia del programa, segons abans de començar, es va presentar als nostres estudis el Sr. Roger dient que venia a la tertúlia, instants abans, en la sintonia ja ficada per a què no poguéssim reaccionar i  novament forçar la situació. Al comunicar-li   que no entraria es va ficar com un boig, ens va cridar molt i molt fort, ens va amenaçar que tindria conseqüències i que no es quedaria així, ens va dir que qui érem nosaltres per prohibir-li parlar…. Tot això davant de testimonis, fins que se’n va anar

El dimarts 21 va complir la seua amenaça i ens va dedicar una roda de premsa plena de mentides i mitges veritats en la que ell mateix, reconeix que la tertúlia era sols per a regidors, que ho sabien, que se’ls va avisar abans… però que no estaven conformes perquè havien vingut moltes vegades a parlar a aquesta emissora i això els donava dret.

No anem a incidir més en els fets, només dir que som una empresa privada, que no tenim cap obligació municipal i que dins del criteri d’igualtat, veracitat i justícia que sempre hem practicat, fem el que creem més convenient sense fer concessions a cap partit polític. Com creem que té que ser.

En aquest punt està molt confós el Sr Roger, quan diu que l’ajuntament ens paga per assistència a rodes de premsa i per organitzar tertúlies. Això és lo més greu de tot el que a dit  perquè  ens dona la idea de com entén vostè que té que ser la relació dels mitjans amb l’ajuntament de la ciutat. L’ajuntament paga per publicitat. Única i exclusivament per publicitar els actes que creu convenients.  Si paguessin per assistència a rodes de premsa podrien exigir que anéssim a unes si i a altres no, si ens paguessin per organitzar tertúlies podrien manar de quines tertúlies i quan les tenim que organitzar. SER MAESTRAT trau les notícies que considera oportú per informar a la ciutadania, sense pressions de cap grup municipal i si la seua concepció de la política i la premsa és aquesta només podem dir que esperem que no tinguin mai cap responsabilitat de govern, de segur que ens farien “passar pel tubo” a tots.

Enrique Adell Bover

Director de SER Maestrat

Captura de pantalla del whatspp enviat als portaveus de tots els grups municipals on especifiquem clarament qui pot acudir a les tertúlies